11 May 2019

小情歌

Bloopers! Was recording my practise when Leah decided to barge into the room seconds later. Didn't know what I was playing the whole time. #distracted 🤣🤣 but she gave me a little kiss at the end of the song! #lovelovelove

 苏打绿 - 小情歌
 作词:青峰 作曲:青峰 

这是一首简单的小情歌
 唱着人们心肠的曲折 
我想我很快乐 当有你的温热 脚边的空气转了  

这是一首简单的小情歌 
唱着我们心头的白鸽 
我想我很适合 当一个歌颂者 青春在风中飘着  

你知道 就算大雨让整座城市颠倒 
我会给你怀抱 受不了 看见你背影来到 
写下我 度秒如年难挨的离骚

你知道 就算整个世界被寂寞绑票
我也不会奔跑
逃不了 最后谁也都苍老
写下我 时间和琴声交错的城堡

No comments: